Marketing Automation

Marketing Automation zwiększa skuteczność działań takich jak:

  • e-mail marketing
  • telemarketing
  • kierowanie na Landing Page

System pozwala rozpoznać konkretnego klienta i jego potrzeby (personalizacja). Dzięki niemu wiemy, kiedy klient jest gotowy do zakupu (handlowiec nie działa w ciemno). Posiadając tę wiedzę możemy prowadzić działania marketingowe w skali 1 na 1, (np. wysyłka sprofilowanych maili) dzięki czemu ich skuteczność znacznie wzrasta.

Rozwiązaniem, które wdraża firma RAV.PL jest system SalesManago. Zastosowanie tego narzędzia pozwala monitorować zachowanie potencjalnych klientów pochodzących z różnych źródeł (własna baza, formularze kontaktowe, SocialMedia, i innych). System łączy w sobie elementy CRM, newslettera, posiada szereg dodatkowych funkcji analitycznych oraz możliwość automatyzacji wielu procesów.

System można wdrożyć z powodzeniem niemal w każdej firmie handlowej, produkcyjnej oraz usługowej. Wystarczy baza e-mailowa obecnych lub potencjalnych klientów oraz własna strona internetowa. Istnieją również ciekawe rozwiązania dla e-commerce zwiększające sprzedaż nawet o 10% w ciągu 3 miesięcy od wdrożenia.

Korzyści płynące z zastosowania systemu:

  • większa ilość pozyskanych kontaktów
  • wzrost skuteczności e-mail marketingu
  • klienci lepiej przygotowani do zakupu
  • wzrost konwersji sprzedażowej
  • wyższy zwrot z inwestycji w marketing
  • wzrost zysku firmy

Firma RAV.PL od 2013 r wdraża rozwiazania Marketing Automation. Aby skorzystaćz naszego doświadczenia w zakresie Marketing Automation zadzwoń pod numer 22 673 25 75 lub skorzystaj z formularza kontaktowego .

Czytaj więcej: Mareting Automation i SalesManago