Synergia Kanałów Marketingowych

Co to jest konwergencja mediów?

 Współcześnie  wszelkie nośniki informacji, również nośniki treści marketingowej, przeszły olbrzymie przeobrażenie, które naukowcy określili jako konwergencja mediów. Nie ma już tradycyjnego podziału: prasa, radio, telewizja, bilboardy, Internet. Wszystko jest połączone w jedną zintegrowaną całość. Radia już nie tylko słucha się, ale można obejrzeć relacje ze studia radiowego na żywo w Internecie  lub TV. Telewizja udostępnia swoje programy w sieci, a bilboardy nie tylko przemawiają do nas z ulicy, ale także pojawiają się przy wejściu na niemal każą stronę internetową.

Jak do tego doszło?
 Przede wszystkim dzięki unowocześnieniu technik przekazu oraz narzędzi do ich odbioru. Pojawienie się wielofunkcyjnych telefonów komórkowych, odbiorników telewizyjnych, komputerów osobistych itd. Przełomem w komunikacji  „w sieci” stały się social media czyli media społecznościowe takie jak: Facebook, Twitter, YouTube itd. To dzięki nim doszło do tzw. arabskiej wiosny m.in. w Tunezji czy Egipcie. Coraz częściej  media społecznościowe wykorzystywane są jako  dodatkowy i stosunkowo niedrogi, kanał komunikacji marketingowej lub Public Relations. Liczbę zaś użytkowników np. Facebooka liczy się w miliardach. Dlatego prawie każda firma, instytucja czy organizacja ma swój profil nie na jednym, ale kilku portalach społecznościowych.

Konwergencja mediów „wymusiła” także  konieczność synergii różnych kanałów komunikacji marketingowej,  tej klasycznej i tej zwanej  e-marketingiem. Podstawowym zaś celem było i  jest, stworzenie środowiska w pełni ze sobą scalonego tj. takiego, w którym zmiany w jednym kanale marketingowym powodują błyskawiczne reagowanie na nie w drugim i w każdym kolejnym kanale marketingowym.

 Co oferujemy w zakresie synergii kanałów marketingowych?

  • Integrację strony internetowej z serwisami społecznościowymi (m.in. YouTube, Twitter, Facebook, Blip, Dig itd.).
  • Kampanie promocyjne na oficjalnych kontach serwisów społecznościowych i Fan Page'ach.
  • Tworzenie strategii komunikowania i dywersyfikacja reklamy, idealnie dobrane do branży Twojej firmy.
  • Kreowanie wizerunku firmy jako lidera w danej dziedzinie biznesu przy użyciu nowoczesnych narzędzi i innowacyjnych technik.
  • Pozyskiwanie patronów medialnych i prowadzenie biura prasowego.
  • Programy lojalnościowe i partnerskie.

Zespół doświadczonych fachowców z RAV.PL zapewni doskonałe połączenie wszystkich kanałów marketingowych, błyskawiczne reakcje na zmiany i natychmiastowe wprowadzanie wszelkich modyfikacji. Zaufało nam już 370 instytucji i przedsiębiorstw. Dołącz do tego grona!!!.

Zadzwoń pod numer 22 673 25 75 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i umów się na bezpłatne spotkanie!!!

Pamiętaj! Firma nieobecna w Internecie „nie istnieje”!