Systemy Marketing Automation to narzędzia marketingowe, które powoli zdobywają popularność wśród polskich przedsiębiorców. Korzystają z nich sklepy internetowe oraz firmy reklamujące w sieci swoje usługi. Jednak pomimo, że dostarczają bardzo szeroką wiedzę na temat potencjalnych klientów, wciąż wielu przedsiębiorców boi się z nich skorzystać. Jako główną przyczynę podają poziom skomplikowania tego typu systemów.

Polskim produktem klasy Marketing Automation jest system SalesManago, który posiada szereg zaawanasowanych i dość skomplikowanych funkcji. Jednak nie może to być powodem do odwrócenia się od narzędzia, które pozwala na zbudowanie przewagi konkurencyjnej w sieci.

Pamiętajmy, że zgodnie z zasadą Pareto: 20% działań przynosi 80% korzyści. Tej zasady możemy się trzymać także, gdy chcemy korzystać z systemu SalesManago. Podłączenie konta email, wklejenie kodu w stronę internetową oraz konfiguracja podstawowych reguł to działania, które w ciągu 3-4 godzin wykona każdy firmowy informatyk. Ale już te działania mogą dostarczyć nam informacji o odwiedzających stronę firmową klientach, ich ruchach na stronie, czytanych podstronach lub przeglądanych produktach.

Warto podjąć decyzję o wdrożeniu systemu Marketing Automation. Tym z Państwa, którzy poszukują takiego narzędzia, a także potrzebują dodatkowego wsparcia technicznego polecamy system SalesManago oraz usługę naszej firmy. Wdrażając SalesManago oferujemy naszym klientom kilka autorskich rozwiązań współpracujących z systemem, a które z pewnością ułatwią Państwu pracę.