Od dłuższego czasu pozycjonujesz swoją firmę w Google. Z trudem znajdujesz czas, ale stale dbasz o aktualność zawartej na niej treści. Jesteś już zadowolony z wyników, które osiągnąłeś. Twoja strona pokazuje się wysoko w wynikach wyszukiwania, a zadowoleni klienci chwalą Cię za przejrzystą i zorganizowaną stronę. Wyobraź teraz sobie, że Twoja strona internetowa znika, a Ty nawet o tym nie wiesz, bo właśnie zaczął się weekend!

Czy wpłynie to na Twoją firmę i Twoje dochody? Jeżeli Twoja odpowiedź brzmi "nie" to sprawdź jak bardzo się mylisz!

Remarketing to usługa Google, dostępna już od kilku lat. Jednak wciąż wielu właścicieli firm działających w sieci nie korzysta z tej formy reklamy. Prawdopodobnie dlatego, że nic o niej nie wie.

Systemy Marketing Automation to narzędzia marketingowe, które powoli zdobywają popularność wśród polskich przedsiębiorców. Korzystają z nich sklepy internetowe oraz firmy reklamujące w sieci swoje usługi. Jednak pomimo, że dostarczają bardzo szeroką wiedzę na temat potencjalnych klientów, wciąż wielu przedsiębiorców boi się z nich skorzystać. Jako główną przyczynę podają poziom skomplikowania tego typu systemów.

Kiedy mała lub duża firma staje przed zadaniem stworzenia nowej strony internetowej, jednym z pierwszych dylematów jest wybranie odpowiedniego silnika. Mamy tu kilka możliwości: stworzenie strony w HTML-u, stworzenie strony w napisanym na zamówienie CMSie lub stworzenie strony w CMSie ogólnodostępnym.

Duplikacja treści (tzw: duplicate content), czyli zjawisko powielania treści w dwóch różnych witrynach lub podstronach w ramach jednej witryny jest w internecie zjawiskiem spotykanym dość często.

Jakie wskaźniki powinniśmy wziąć pod uwagę rozpoczynając naszą przygodę z Google Ads? Czy optymalizacja Google Ads jest dla mnie? Jakie osiągnę korzyści z optymalizacji moich kampanii? Poniżej podajemy kilka przykładów:

Czy Ty też wkurzasz się za każdym razem, gdy opłacasz domenę, bo wiesz, że mógłbyś płacić mniej? Sprawdź ile możesz zaoszczędzić zmieniając dotychczasową firmę hostingową na inną.

Już 34% internautów to użytkownicy mobilni (tablet 6%, smartfon 28%*), a ich liczba rośnie w tempie lawinowym! Niewielki smartfon pozwala dokonać zakupów w sieci podczas przerwy na kawę lub w autobusie. Tego trendu nie wolno ignorować.

„The world is changing” - te słowa Fangorna, najstarszego mieszkańca Śródziemia, bohatera powieści „Władca Pierścieni” doskonale oddają sytuację, jaka panuje w relacjach sprzedawca – klient. Zmienia się świat, zmieniają się klienci i sposoby podejmowania decyzji o zakupach, zarówno w sieci jak i w świecie rzeczywistym.