Uważaj na powieloną treść Twojej strony!

Duplikacja treści (tzw: duplicate content), czyli zjawisko powielania treści w dwóch różnych witrynach lub podstronach w ramach jednej witryny jest w internecie zjawiskiem spotykanym dość często.

Czytaj więcej...

Podstawy skutecznej reklamy AdWords

Jakie wskaźniki powinniśmy wziąć pod uwagę rozpoczynając naszą przygodę z Google AdWords? Czy optymalizacja AdWords jest dla mnie? Jakie osiągnę korzyści z optymalizacji moich kampanii? Poniżej podajemy kilka przykładów:

Czytaj więcej...

Sprawdź, ile przepłacasz za swoją domenę

Ceny domen w 7 firmach hostingowych

Czy Ty też wkurzasz się za każdym razem, gdy opłacasz domenę, bo wiesz, że mógłbyś płacić mniej? Sprawdź ile możesz zaoszczędzić zmieniając dotychczasową firmę hostingową na inną.

Czytaj więcej...

Przedsiębiorco! Nie ignoruj mobilnego klienta!

Już 34% internautów to użytkownicy mobilni (tablet 6%, smartfon 28%*), a ich liczba rośnie w tempie lawinowym! Niewielki smartfon pozwala dokonać zakupów w sieci podczas przerwy na kawę lub w autobusie. Tego trendu nie wolno ignorować.

Czytaj więcej...